Blog
DZ-nél végrehajtva, komplett vezérléscsere, szíjak görgők, ballansz szíjak, hosszbordás, összes folyadék csere, vadiúj 305-ös Brembo fékszett elsők, Caritaly 305-ös lyuggatott, mart tárcsák, ATE fékbetétek,klíma ellenőrzés, elektromos rendszer, átnézve.
Alsó munkahenger csere, olajozó fúvókák / újra /csere, olajpumpa kitakarítva,szelepfedél tömítés, termosztát csere, Wiechers toronymerevítő beszerelve motortartók galvánozottra csere ezek összes csavarja szintén, tökéletesen duruzsolt hazafelé:-)
Olaj : Motul 10w60 8100 X-power, szervo, fékfolyadék és hűtőfolyadék : Motul.
km állás:114321.
Amikor vettem a kocsit sajnos az egyik oldalról hiányzott mindkét pininfarina logo. Még tavaly decemberben beszereztem a hiányzókat, de mivel fényezni kellett a kocsi hátulját így csak most ragasztottam fel.
Nagyon csinos lett. Kapott két quadrifoglio logot is a motorháztető két oldalára.
Illetve cserélnem kellett egy szelepfedél tömítést, mert az első hengersornál szivárgott az olaj. Nem is értettem, hisz tavaly lett cserélve, amikor a vezérlést is cseréltük. :-( Lehet hibás volt a tömítés.
Km állás: 191.915km
Első autóm, ahol utolért a Kettőstömegű, lendkerék, kinyomócsapágy csere. Mindből LUK márka lett, tutela gearforce 75W váltóolajjal. :)
206.850km
Első tárcsák cserélve, Textar, a betétek Brembó.
2020.09.21. 174080 km. Alsóvadász, Kormos autószervíz.
163985 kilométernél éves olajcsere szervíz és műszaki vizsgáztatás.
Szombaton, szeptember 19.-én eladtam a szép fekete GT-t. Nyaralni ezzel voltunk a tengernél, jól is viselkedett, de most miután hazajöttünk, úgy döntöttem, hogy eladásra kerül, mert nagyon keveset használtam itthon most, napi 6-8 km-t, így sajnáltam, hogy csak áll. Egyenlőre egy kis autót fogok venni, Mito-t vagy Fiat 500-at.
Hát eltelt 10.000 km ... vagyis egy picit több is de sajna mostanában nem Nagyon volt időm. De végre sikerült időt szakítanom, így sógorral neki álltunk és kb 1 óra alatt kicseréltük az olajat . Köszi a segítséget ! Akna sajna nem volt így fetrengtem alatta :) de sikerült ! :) most a gyári ajánlást kapta azaz a Selénia Pure Energie WR 5w-30 as olajat és a gyári olaj , illetve levegő szűrőt .
.
Km : 274.132
Mikor vettem a kocsit már elgondolkoztam azon hogy jó lenne rá egy tető csomagtartó . Szerencsére Giotti155 cartársnak az is volt hozzá így most azt is megvettem tőle :) így most már a babakocsi , és a bőröndök is el fognak férni egymás mellett.
Kedden Badacsonyba menet nem akart felmenni a bal ablak. Félútig ment, aztán bőszen kerregett, de nem ment. Kézzel segítve felhúzta az ablakot, így ott mertem hagyni a parkolóban.
Rögtön az ominózus alkatrészre gyanakodtam, így másnap meg is rendeltem az ablakemelok.hu-ról.
Ablakemelő kiszedése egyszerű:
- oldalkárpitot leszed,
- ablalkot annyira le kell ereszteni, hogy a az alján lévő négy csavart ki lehessen csavarni (vigyázz, leesik az ablak, tartani kell!)
- A két középső műanyag izét le kell nyitni az aljáról,
- felfelé ki lehet húzni az ablakot (Vigyázz, hogy a gumit ne sértsd meg - nem nagyon lehet kapni, ellenben bőven 100 Euró felett van)
- Csatikat a motorról és a mikrokapcsolón széthúz,
- 6 csavar ki és
- lehet legózni kifelé
...folyt. köv.