Blog
Volt itthon talonban 4db 16"-os GTV alufelnim. Hogy ne vesszen kárba kapott új színt és mehetett is fel. Ha már le volt véve a kerék lefestettem pirosra a féknyergeket is. Szerintem egész pofás lett.
Viszont nagyon kívánja az ültetést :-) Szintén itthon hánykolódott 4db piros Eibach ültetőrugó. Lefestettem vizsgabáziskompatibilis feketére. Ha kapok időpontot a szerelő bácsitól, be is tesszük a helyére.
Tavalyi alvázvédelem alkalmával már szólt a lakatos ,hogy vmit kezdeni kellene a küszöb végével is. Beszereztem egy bontottat, teljest nem akartam cserélni ugyanis az eleje előző éven lett megcsinálva. Ki lett takarítva ,kapott egy üregvédelmet is. Két hátsó sárvédő is fújva lett, a pereme kezdett már rozsdásodni. Dekorossal visszakerültek a kőfelverődés elleni fóliák is.
Költségek:
Bontott küszöb: 20 000Ft (alfadepo)
Lakatolás: 44 000Ft (Juhász Peti)
Fényezés: 50 000Ft (Pércsy Lajos)
Fólia: 3 000Ft (Band-tech Nord Kft)
Km állás: 279 996 Km
Kihasználva az utolsó nyári hétvégét, kipucoltam a jelzett területet. (Köszi ez emelőket, Robi!)
Szerencsére minden ok - azaz nincs rozsda - és már tiszta is. Azért az látszik, hogy néha nem árt a művelet, mert van, ahol megáll a kosz és a sár.
Az utolsó fotó előrevetítette a várható vihart, de ez már egy másik történet...
(Szerencsére nekünk nem lett kárunk, de Gy-M-S es Vas megye megszenvedte az időjárást.)
Elég jól húztam ezt az évet. Gázadásra furcsa hang kezdett jönni ilyen fügyülő hang nem is tudom milyen. Mindenképpen a hosszbordás szíj körül gondoltam. Kapott ma új szíjt, rugós feszítőt, excenteres feszítőt, vezetőgörgőt és főtengely szíjtárcsát. Megszünt a hang, szerintem a főtengely szíjtárcsa volt a rossz már, de legalább minden új lett ott is.
Szilent cserekor levettük a dobbetétet, mögötte elkezdődött a rozsdásodás...
Le vakartuk, rozsda maróztuk, alapozva. Szerencsére időben elkaptuk, gyorsan le kaptuk a túloldalon is de ott nyoma se volt a korróziónak. Küszöbök levételenélkül lepattintottam elejét hátulját, szintén szép állapotban vannak.
Végre!Egy kb. két éve tartó első futómű felöl,néha jobb,időnként bal oldalról érkező zajforrás lett megszüntetve Ferke (Grósz Feri,Tárnok, +36 20 622 4995) által.
A szervíz apropóját az adta,hogy e hét kedden egy hibajelzést is felbukkant,amit a katalizátor előtti felső szenzor okozott.Mivel a futómű is undorítóan kopogott,ezért nem vártam tovább,gyors telefon Ferinek,aki csütörtökön fogadott,majd pénteken el is hoztam a gépet.A fotón melléklem,miket cseréltünk.Ferke javaslatára Moog lengőkarok kerültek be,a kedvező tapasztalatok miatt.Meglátjuk!...
195133 Km
Addíg, amíg nem kellett leszerelni, addíg, nem is tűnt olyan vészesnek az első lökhárító. Először azt hittem csak egy kis repedés van rajta. Közben egyengetni kellett a pajzsot és a helyét is. Illetve kísérleteztek egy kis műanyag hegesztéssel. Nem vittem túlzásba, mert alapból szépen állt a helyen, ezért csak belülről hegesztettem, hogy ne kelljen még festegetni is..
Kezdetnek összedobtam egy motorszerelő állványt, amíg az alkatrészekre vártam. Láncos emelőt kölcsönbe kaptam, azzal végeztem el, minden emeléssel kapcsolatos dolgot.
Az új motorvezérlő egység hozta magával, hogy kódot kér a rádió. Persze nem kaptam meg a rádióhoz a kódot, ezért vettem hozzá ebay-ről...
1
323
Fórum
Friss topicok
- 155
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Junior (Milano)