Blog
A hátsó beázás és szélvédő gumi csere után a csomagtartó felnyitáskor beleért a gumiba. Zsanér állítással ez megoldódott, azonban közben eltört az egyik teleszkóp műanyag vége. Idővel a túlterheléstől a másik is megadta magát. Rendeltem 2 Marellit és pár perc alatt kicseréltem.
Defekt javítás.Volt egy kisebb fém darab a jobb első kerékben az lett megjavítva
A legutóbbi kárpit le-fel szerelés miatt a jobb oldali ajtót ha rosszul csuktam be, belülről nem lehetett rányitni utána, a bal oldalin pedig nem zárt be se központival se kulcs elfordítással... ezért most újra leszedtem mindkét oldalt, aztán ha már így alakult, szépen rendbe raktam a kábeleket meg a párazárót is, bízva benne, hogy most pár évig nem kell hozzá nyúlnom... :D
A kilépő fényeket is vissza raktam így száz év után. A jó hír, hogy a zár gondok mindkét oldalon megoldódtak, csak annyi volt a gond, hogy a bowden feje kiugrott a helyéről.
Kevés dolog van ami gyárilag nincs jól eltalálva a gtv-ben, de az egyik ilyen nekem mindenképp a váltógomb volt már az első perctől kezdve. Szerintem egyáltalán nem illik az autóhoz, nem sportos, nem is esztétikus, indokolatlanul hosszú, és nekem a bumszli fogása sem jött be, így egyértelmű volt, hogy cserélve lesz. Először rendeltem hozzá új váltógombot, majd kiderült, hogy nem eszik olyan forrón a kását, így kellett egy adaptert is rendelnem, hogy fel tudjam tenni :D Végre megjött, és helyére került minden. Nekem sokkal jobban tetszik így megjelenésre is, és nem utolsó sorban a váltásérzet is egészen más, mivel centikkel rövidebb lett a kar. (Igen, barbár mód vágtam belőle.. )
Megtörtént az első kézi mosása a huginak az udvarban.Eddig még csak gőzborotvás mosást látott a mosóban.Szépen beáztatva kesztyűsen vaxos samponnal átmosva és szárazra törölve.Szép lett mehetne a bálba de inkább beállt vissza a garázsba.
Nem záródott a tank ajtó fedelem.
Tankajtó zár csere.
Tank
Jó ideje, főleg melegebb napokon kattanó, roppanó hang érezhető illetve hallható a kuplung pedáltól a felső tartományban, funkcionálisan nincs gond, de nagyon idegesítő.
Sajnos kenés, befújás nem segített, így maradt a pedál csere.
Riegler szerviz
Tank teljes takarítása. Kívül vastagon megült a gázolaj és a pór, mivel szivattyú tömítése nem volt jó.
Belülről is átöblítve a tartály és kapott új tömítő gyűrtűt.
A szivattyú alján és a tank kimenő csövön is volt egy egy utólagos szűrő, ezek kikerültek belőle.
Motortérben az üzemanyag szűrő cserélve újra.
A fékcsövek hátulsó részének 4 szakaszát újból kellett csináltatni.
Tettünk egy jó kis kört Hatvan-Bátonyterenye-Eger-Gyöngyös útvonalon kb 250 km.Minden rendben zajlott a bátyó szépen tette a dolgát és az út minősége is 80% ban rendbe volt.Szép ez a Bükki rész is nagyon.
Olaj, olaj szűrő, levegő-, üzemanyag- és pollenszűrő is cserélve lett.
Mire lehámoztam a "haspáncélt" kipukkadt a fejem...úgy felverte a vérnyomásom...mondjuk a levegőszűrő is ötletes helyen van, hogy bass.....
284869 km
Minden MANN-FILTER lett
Olajszűrő 5023 Ft
Levegőszűrő 6459 Ft
Pollenszűrő 7000 Ft
Üzemanyagszűrő 21206 Ft
Olaj Magnatec Castrol 5504 Ft (csak két litert kellett vennem, mert volt a polcon 4L)
36os dugesz kulcsot be kell szerezni, mert azt kölcsön kellett kérni, hogy az olajszűrőt ki lehessen halászni.
Következő kör. Szabadonfutó, klímahűtő, fékek
1
400
Fórum
Friss topicok
- 155
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Junior (Milano)