Blog
Felkerültek a nyárigumik.Mint pár nappal később kiderült, kicsit korán :) De úgysem megyek sehová...
A fékbetétek (+ hátsó tárcsa) cseréjét kicsit korainak érzem, de ezek szerint előző használó tesztelték rendesen a fékhatást. Update: a hátsó fékek azért fogynak gyorsabban, mert az autó fékezgetéssel hozza egyenesbe a hátsókerék-hajtás okozta kitöréseket :) Amik nálam is gyakran vannak, mert nagyon élvezetes úgy autózni, hogy élvezed, ahogy picit elteszi a fenekét az autó.
3 hét után végre visszakaptam a kicsikét, elkészült rajta minden javítás és lakatolás/fényezés. Az előző bejegyzésben látható állapotoknak hál istennek már nyoma sincs, Zoliék nagyon szépen megoldották a feladatot. Sok-sok olyan dolog került javításra/cserére, amikkel jó esetben hosszú ideig nem kell majd most foglalkozni :) A részletes lista a munkalapon látható. Ja, és végre van új, működő antennám is,ezt ajándékba kaptam Zoliéktól! Meg rendeltem új ablaktörlőket beépített fúvókával, végre el lehet felejteni a béna gyári megoldást :)) Ja igen, és sikeresen átment a honosítási procedúrán is az autó :)
Kmét, Izsák, Kiskőrös, Kalocsa, Harta, Akasztó, Kiskőrös, Izsák, Kmét. 190km. alfasta78rg barátommal gurultunk egyet az első home-office-os hét után. (amíg lehet még)
A kopott motortér matricákat újra cseréltem Tamás jóvoltából. A gyári ferde ragasztások megtartásaval az eredetiseg jegyében.
Fék felújítás.Tárcsák,betétek csuszkák ,dugattyúk cseréje megtörtént első körben.Kapott két új balos kilincset mert az nem volt rajta.Következik a belső rendberakás aztán,ha tartósan jó idő lesz a külső és az alváz következik.
Színazonos, hibátlan és teljesen rozsdamentes csomagtérajtót kapott, plusz két új Stabilus gázrugót.
A felső nyomóelem alól szivárgott a gázolaj. Egy O-gyűrű volt rossz állapotban, cseréltem mindent, amit lehetett gyári Bosch alkatrészekkel. Azóta nincs gázolajszag :)
Komplett bézs bőrbelsőt kapott ajtókárpitokkal, padlószőnyeggel, gyönyörű állapotban :)