Blog
Este már nem láttam semmit szinte a tompított fényszóróval, ezért muszáj volt valamit ezzel kezdeni. Így hát szétszedtem a lámpákat, megtisztítottam a foncsort (hála nem égett szét) illetve a benne lévő projektor üveget, amely eléggé opálos volt.
Összeszereltem, és végre látok. Nagyon jól sikerült, egyszerű művelet.
Cseréltem is izzót benne: Osram Night Breaker Silver H7 +100%. --> Szuperül világít.
Már megvételkor nem volt a csomagtartóban világítás. Ezért eljött a javítása ennek a hibának.
Először mások tanácsára befújtam WD-40-nel, de nem hozott sikert. Ezután jött a zár kiszerelése és a benne lévő mikrokapcsoló cseréje.
Drobertonak köszönhetően megtudtam csinálni!
Nagyon óvatosan kell lebontani csomatérfedelet, mert a rögzítő műanyagok hamar törnek. Nálam is sajnos tört, de már úgy kezdtem neki, hogy megvettem előre a bolhákat. A zárszerkezet kiszedése egyértelmű lesz. ( A csatalkozó erősen tartja a kacsolót, ami miatt nehezen kiszedhető.)
Ha kivettük a zárat akkor a két szegecset le kell fúrni, hogy elengedje magát. 2 mikrokapcsolót fogtok benne a taláni, ami a jobb szélén van az a világításé. Régi ki, új be és már szerelhető is össze.
A kacsoló fajtája: D2F-L 3A Hinge lever fajta (4. képen a felső a megfelelő)
Amit lefúrtunk azt én heggesztéssel tettem vissza.
Végre van fény hátul és látom, hogy mit keresek. :)
6 év után sikerült egy Cartársat üdvözölnöm születésnapja alkalmából.
Igaz 14 február óta nem is járt erre, már az előzőt se láthatta...
update 2020.04.20.
7 éves is lett...
update 2020.05.14.
8 éves is lett..
Az autó megvásárlását követően 5 hónappal arra lettem figyelmes, hogy indulásnál (kuplunggal) amint leeset az alapjárati fordulat alá a belső elektronikai berendezéseim kikapcsoltak és elhalványodtak, világítások pulzáltak.
Töltés fogyasztók nélkül 13.8 V, volt terhelésre beesett 12.6 V alá (ami nagyon nem jó).
Fesz.szabályzóra gyanakodtam, és végül az is volt a ludas.
Kapott új fesz.szabályzót Bosch márkájút, a próbléma megoldódott. 14.5 V stabilan.
Túl messze nem ment, uncsitesom át vette. Szóval továbbra is a haz előtt parkol a szépség.
Update: azóta nem túl kegyes hozzá a sors, nem maradt már rajta egy épp elem, szinte minden nap megvan húzva, nyomva, törve, padkázva...
mikor utoljára láttam 2021 szept.1 valakit szépen utolért...
Lassan 2 hónapja ,hogy megrendeltük akkori számítások szerint lassan érkezne az öcsi. Jelen állapotban még nem tudni mikor lesz belőle valami és ha meg jön akkor mi lesz a döntés kell vagy nem .Azért írom ezt most le hogy pár hónap esetleg év múlva eszembe legyen hogy volt ilyen gondolat is és ilyen helyzet is.
Mivel egy unatkozó f@sz szórakozik mostanában az Amore-val ezért lementettem a blogjaimat...
Egy ideje megint nem írtam, aminek az az oka, hogy gondtalanul telnek a mindennapjaink még mindig.
Most már nem csak hiszem, biztos vagyok benne, hogy összebarátkoztunk. Kicsivel több 7 ezer km-t mentem vele eddig, ebből kicsivel több mint 7 ezer hatalmas élmény volt :)
Egyre több Giulia tulajdonost ismerek meg személyesen, mindenki segítőkész, kedves és hozzám hasonlóan elégedett.
Történt 2 dühítő eset: parkolásnál nekimentek a hátuljának, nem olyan vészes, de engem zavar, a másik már egy fokkal vészesebb: mellé támasztottak egy Lime-ot ( bérelhető elektromos rollert), amit a szél nekivágott a hátsó sárvédőnek. Az eredmény horpadás, karc és horzsolás lett. Eddig sem szerettem ezeket a járgányokat, borzasztóan közlekednek velük, ott rakják le őket, ahol éppen eszükbe jut , de most már kifejezetten utálom őket. Mindegy,nem tudok vele mit csinálni, amint rendeződik a helyzet, meg lesz csináltatva mind a két sérülés.