Blog
Olyan hangja volt már üresben gurulva is mintha egy ZIL-ben ülnék 😂
Mindkét hátsó kerékcsapágy cserélve lett.
Kihasználtam a jó időt és ráfújtam a teljes palackot a tetőre.
Lefújás, száradás 3x.
Előtte természetesen alaposan letisztítottam egy mágikus hengerrel.
Az olajcsere utáni szintet maxra töltöttem, 4,6 liter ment bele összesen.
Visszaraktam a rekesz betétjét is.
Akku töltőn.
Az autót Öcsémtől vásároltam meg, így ismert, jól karban tartott Alfa került hozzám.
2019.03.09.
- 2 külső SKF féltengely csukló
- 4 dugattyús Brembo fékek
2019.04.18.
- BOSCH ABS jeladó
- Gyári új szervó cső
2019.05.31.
- olajcsere: Selenia 5w30
- Gyári üzemanyagszűrő
- UFI olajszűrő
- Champion levegőszűrő
- Karbon pollenszűrő
- leeresztő csavar
2019.10.11.
- LUK kuplung szett
- Főtengely szimering
- Főtengely szíjtárcsa
- Contitech hosszbordás szíj
- Brembo 330-s féktárcsák
- SNR bal első kerékcsapágy
2020.01.02.
- Dayco vezérlés szett
- Hepu vízpumpa
- TRW alsó+ felső lengőkarok
- Új gyári szívósor
245.000km
Úgy hozta a munkám, hogy kell egy nagyobb autó.
Meghirdettem, gyorsan el is vitték. Szerettem az tény.
Egy 159 SW vette át a helyét.
150+ kör, az is lehet 200. 1 tank benzina. 4 megfordulás a vizes pályán. Rengeteg tapasztalat. Naggyon jót tett. Bár mitagadás, benne volt a zabszem azon a bizonyos helyen, hogy ne legyen káresemeny. Szerencsére szinte egyedül voltam, nyugodtan lehetett feszegetni a határokat.
Mai képek, a gyári felni is hozzáfotózva a nyári gumival. A tavaszi szokásos ápolás és a nyári papucsok még sokat dobnak majd rajta, de így is szèp.