Blog
Sziasztok!
Úgy tervezem, hogy ha lesz időm, akkor itt is vezetem majd a költségeket, hátha valakinek jól jön majd. :)
ELM diagnosztika 4500ft
Tutela Top4 fékfolyadék 2000ft/0,5l
Paraflu UP hűtőfolyadék 8400ft/3l
Tutela car technyx váltóolaj 6800ft/2l
Tutela GI/A szervóolaj 4800ft/2l
Gates vezérlésszett+vízpumpa+hosszbordás készlet+munkadíj (vezérlés+folyadékok)
90 000ft
szélvédőmosótartály kupak (gyári) 2700ft
tanksapka (bontott FIAT-ból) 2000ft
csomagtérajtó zár(bontott) 7000ft
Rossz volt a zárban a mikrokapcsoló.
Olyan komoly extrát kapott a kis mocsok, hogy még ő sem hiszi el. Persze kikövetelte, nem én akartam neki kedveskedni, ennyire nem vagyunk jóban.
Kegyetlenül elkezdett zörögni-csörögni-csörömpölni a jobb első és hátsó hangszóró. Amúgy is egy kalap kula a gyári hangrendszer, de ez a kopogó hang még rátett 3 lapáttal a kellemetlen zenehallgatásra.
Kapott egy szett JVC hangszórót előre, egy pár koax Macrom hangszórót hátra, remélem most már nem fog követelőzni. A JVC teljesen új szett, remélem magához tér, mert annyi a különbség a gyári rendszerhez képest, hogy nem kopog-recseg, de amúgy elég hervasztó, amit produkál (tudom, a 156 ajtó se épp egy hangláda), a hátsó szett viszont meglepően jól szól.
Csak azert irok rola blogot, mert persze jol megszivatott a kocsi.
Kiakartam cserelni a kodlampa izzot,mert egyik kiegett. Kivettem,kijott foglalotostol,mindenestol... Kivalo...
Vehettem ki a lampakat, amihez persze a lokost is le kellett venni.
Korbetomitettem a lampakat ,mert neha parasodik, de ez nem oldodott meg sajna.
235 090 km-nél kicseréltem a balos féltengelyt. Bontottat kapott a tatai bontóból, jól teletömtem zsírral beszerelés előtt. Eresztett a szimeringnél, kapott új Cortecot, illetve két liter Tutela Zc 75 Synth váltóolajat. Közel tökéletes lett, 2000-es fordulat környékén van még nagyon enyhe remegés, előbb-utóbb jön a jobb oldala is.
Egy ideje már sajnos elég nehezen indult a nero! Hidegen egy kicsit jobb volt de üzemmelegen szörnyen sokára kapta el....és még eléggé be is remegett a bódé!
Én a nagynyomásúra gyanakodtam....de végülis az egyik porlasztó volt a ludas....menthetetlen volt! Csere használt,bemért másikra!Most már szépen indul és nem remeg be indításkor! Volt gázolajfolyás is....az pedig a gázolajszűrőből jött...a gumitömítés volt a ludas!
Ma sikeresen és ZÖKKENŐMENTESEN! (hoppá!) és előrehozva (10K helyett 8K km lett) végrehajtottuk a szokásos nagy szervizt in da BogyóGarage - Olajcsere, levegőszűrő, pollenszűrő, olajszűrő és váltóolaj.
Sajnos cserére szorul majd az olajleengedő csavar - felír gyorsan, lefényképez.
Továbbá a váltóolaj valószínűleg látott már szebb napokat is, valahol úgy kb ie.400-ban. Olajnak már nem nagyon nevezném azt ami benne volt, inkább csak valami bubimentes kólának :D Na ezt gyorsan orvosoltuk is es kapott egy finom Liqui Molly 80W-s kenőt. Betöltése nem volt egyszerű, de szerencsére Bogyónak a kincses tárháza mindenféle poszt-apokaliptikus "célszerszámot" tartogat :D (2 méter többféle fajtájú gumicső, végére pedig szakszerűen csatlakoztatott 500ml-es fecskendő - AZTAROHADT!!444négynégy xD... lényegtelen, működött !
Az egész vacsorát egy félórás ózonos tisztítás koronázta meg.
Az utolsó szervizeléskor azt mondták, hogy a motor és a váltó összetételénél folyik az olaj. hát nekem nem úgy tűnt... de én nem vagyok szakember (fotó mellékelve) Figyelni fogom merről csurran-cseppen az olaj.
Remélhetőleg nekem lesz igazam és megúszom olcsóba. Will see...
A túra alatt kb 5,5 dl-t kellett után tölteni.
A korábbi szinteket írtam a táblára.
Számításaim szerint 9,5 deci fogyott el a gyűrűzés óta megtett 6.300 km-en.
Ennyivel már lehet élni.
Ettől függetlenül lehet hogy jövőre újra megpróbáljuk a Motul-t.
Útközben volt pár észrevétel:
- Pár nap után valamelyik féltengely elkezdett finoman rázni. Nem csoda, 30-35 fok melegben mentünk az első nap bő 1.000 km-t, majd szerpentineztünk rendesen. Szerintem a gyár által 17 éve berakott zsír megadta magát a melegben. Egyenlőre nem vészes a dolog, téli projekt lesz belőle.
- Hazafelé Ausztria közepén elhallgatott a rádió. Pontosabban USB 026 kijelzéssel nem csinált többé semmit. A kivehető panel alatt találtam egy RESET gombot, megoldotta a problémát. Újra szól a zene.
- Valami nyekereg a fedél alatt. Végigmozgatva a csuklókat egy laza rögzítést találtam. Ráadásul a műanyag is odavan. Egyenlőre bekentem zsírral és meghúztam a csavarokat. Megzsíroztam még a tető hátsó részét rögzítő pöcköt is. Szombaton kiderül hogy segített-e.
0
555
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Belül is érezzük jól ma...
- Alfa történelem, híres ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 75-90
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Zenebutik
- Fotózás