Blog
Régóta szerettem volna egy limuzin karosszériájú autót és mivel szivesen szerelem magam, ezért belevágtam egy újabb hobbi/project autóba. Csupán annyi volt az elvárás hogy a karosszériát ne kelljen hegeszteni és legyenek tiszta papírjai. Ezeket teljesíti.
Az autóval kaptam 4 téli/4 nyári felnit, 2 új hátsó lengéscsillapítót, egy plusz km-órát, néhány szilenetet és jó sok hibát.
Sikerült az árba a szállítást belealkudi, ami önmagában kb 60-70 ezer HUF lett volna.


Lassan - lassan összeáll
A sztori az, hogy lesz egy olyan GT ezen a bolygón, amit az Alfa Romeonak kellett volna megalkotnia. Nem csinált sem összkerekeset, sem hársókerekeset, sem komoly teljesítményűt, például turbósat. A 155 GTAm vonalán megyünk. Abból is 1 db van, ami nem versenyautó, ha jól tudom.
Készül ..

Összejött még egy kis autózás így a szezon végére. Szép idő, szerencsés időzítés és csak egyedül kellett mennem.
Természetesen próbáltam kicsit kiegészíteni az utat a Bakonyban, Balaton-felvidéken, hogy emlékezetesebb maradjon. Ehhez nélkülözhetetlen szereplő a kis GTV.
Kecskemét-Dunaföldvár-Enying-Litér-Eplény-Zirc-Bakonybél-Huberlaki-tó bejárat-Lókút-Márkó-Tótvázsony-Pécsely-Dörgicse-Pécsely-Balatonfüred---Enying-Dunaföldvár-Kecskemét
Tripláztam a Bakonybél előtti pár kanyarnál, emlékeztetett a nagyszerű felvidéki kanyarokra.
Őrület ez a járgány.
461km
38935km
Kép1 Az eplényi sípálya bejáratánál, szép emlékek, mikor a sízés volt a nagy őrület
Kép2-3 Valahol Somhegy környékén



Precízen lemostam, gyorsan míg világos volt leszárítottam Izsák felé. A városban korábban mentem, így az olaj már meleg volt. Vette a fordulatot.
~35km

Visszakerültek a téli kerekek
32.780 km
2023.03.10.-én váltották a téli kerekeket a 19-es gyáriak.
2023.06.14-én került fel a kétszéles 18-as szett, azóta 15.131 km-t mentek és elértek a kuka állapotba.
A téli szett eddig 9.064 km-t ment.
Ma reggel begurultam műszaki vizsgára csont nélkül megkapta, a gumishoz is átgurultam ezzel a lendülettel és átgumizták a nemrég vásárolt és sk felújított, fényezett gyári 16-os alu szettre a téli gumikat.





Furcsa zajok(ropogás, fémes zörej) kezdtek megjelenni bal elölről. Kerék levétele után a fékek rendben lévőnek látszódtak, de a féltengely gumiharag megadta magát.
A kiszerelés során a valamelyik gömbfejet is cserélni kellett, mert berohadt a csavarja.
Ha már szét volt szedve a váltóolajat is cseréltük. (128119Km)