Blog
Bőrápolás, belső takarítás, külső mosás, waxolás. 1 hónapja alvázmosás is megvolt eltávolítandó a tél nyomait.
Összes turbócső kiszerelve, IC kiszerelve, csekkolva.
Minden hibátlan, turbó szintén szuper továbbra is.
MIL lámpa néha még be bevillan erőteljes gyorsításra, oka továbbra is ismeretlen, turbónyomás szabályzó vagy légtömegmérő csere lesz szerintem.
- az ok meglett, lekormolódott geo

Megjöttek az alkatrészeim.
Holnap ha isten is úgy akarja beépítésre kerül a lengéscsillapítókkal együtt.
-Alsó lenkőkarok
-Felső lengőkarok
-Stabilizátor pálcák előre
-Stabilizátor pálca hátra
-Kormány gömbfej
-Kormánymű gumiharangok jobb-bal


Tegnap sikerült csapágyat szereznem. A SKF-re esett a választás.
Ma kicseréltem, a csere menete:
- kocsit felemel, kereket leszed,
- féknyerget, betéteket leszed (nem célszerű kézifékkel rögzíteni a kicsit, mert ez a pont elég komoly feladat lesz úgy),
- kerékanyát kiteker (nehéz feladat, meg van húzva rendesen),
- régi agyat finoman lehúz,
- új csapágyat finoman feltesz (csak a belső gyűrűn nyomjuk),
- nagy alátétet visszarak,
- kerékanyát felteker és nyomatékra meghúz (a manual szerint 280 Nm-el),
- féket kitisztít, rézpasztáz, majd visszarak,
- kerék vissza, emelőről le,
- sört bont.
A régi csapágyból ki volt folyva a zsír, mintha folyékonnyá vált volna. Az anya és a tengely mintha be lett volna kenve olajjal.
Az újjal szabadon forog a kerék, a búgó hang eltűnt. Bár a próbaút után meleg volt a kerékagy, ami érdekes. Vajh mitől?







Kitakarítottam a gépet, kapott még egy klíma fertőtlenítést, és ma végre volt időm kicserélni a pollenszűrőt, ez köszönhető a jó időnek is :)

Felniváltásra adtam a fejem, lecseréltem a féltve őrzött Novitec N5 garnitúrámat, gyári GTA garnitúrára! Régi vágyam volt már, tegnap mentünk el érte.
Ennek a legnagyobb oka, hogy a 18-as kerékre, ami 225/40R18-as gumival van szerelve nem lehet normálisan ráengedni a karosszériát, pedig most az a cél.
215/40R17-es gumikkal van szerelve, ez még csak a 4centis ültetéssel van fotózva, a futómű még nem került alá sajnos. De egész barátságos szerintem :)



Kicseréltem az elsőkét féktárcsát, ezzel sem lesz gond egy ideig. Szerencsére a tárcsákhoz sikerült féláron hozzájutnom.
Rossz alapjárat, először géprekötöttük, majd pillangószelepet tisztítottunk a jó öreg wd40el. Hiba elmúlt (kopkop)
KM: 102.200