Blog

>> EseményManky956 // Alfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-06-10

Sajnos megint profik közé kerültünk ,de ezt ennél a rendezésnél meg kell szokni.
Döntőbe 5dik ként kerültem , NENAD ellen mentem , valami fejlesztése tuti volt szórta a 13.0-ás időket, reménykedtem benne meg lesz ,de korán a rajtnál eldőlt, nagyon csúnyán be tapadt neki, nekem meg 1-be 2-be vissza fulladt nagyon le engedtük a kereket délután működött ,este már nem.
Egyéni legjobbam megvan ,kicsit javítottam.

Legjobb idő : 13.354mp 173.08km/h

Következő bevetés Fertőszentmiklós Éjszakai.

 
>> SzervizManky956 // Alfa 156 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-06-08

Olaj csere Motul 8100 X Max 0W-40 6liter
Gázolajszűrő
Légszűrő
Pollenszűrő

km: 259.100km

 
>> Egyébsanyalfa 156 // Alfa 156 sw 1.9jtd 16v // 2017-06-10

Múlthéten megjöttek a nyárigumik amiket rendeltem.Szombaton (2017.06.03) elmentem feltetetni és akkor vettük észre,hogy a bal hátsó teló megrogyott,szétrohadt a tányérja.
Így aztán befigyel két hátsó teleszkóp is.......Most végeztem a berakásával,most már tutti.
A 4 gumi:UNIROYAL Rainsport 3 205/55-16=68128Ft
2 teleszkóp AL-KO =41 000fT
Nőttek a kiadások ,de kitartok mert imádom a kicsikét!

>> EseménySüni155 // Alfa 155 2.0 16V Turbo Q4 // 2017-06-10

Átléptük a 10 ezredik kilómétert, 6hónap alatt. Nemrégen cseréltünk gólyalábat, természetesen ugyanolyan elektromosan állítható gyári gólyaláb került a helyére. Toronycsapágy cserélve. Futómű állításon is voltunk.A bölcső csavarjai kilazultak--->meghúztuk. Mainap pedig csúnyán elkezdett folyni a fagyálló az utastérben. Valószínűleg fűtéscsap csere lesz.


Első indítás: 170720 Km
Jelenleg : 180900 Km
Eddig megtett: 10180Km

 
>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2017-06-09

Rendeltem pár alkatrészt. Az autó bal elejéről nagyon erős nyöszörgés, ropogás hallatszott.
Azt hittem, hogy nem jól zsíroztam be a felső lengőkart, levettem újra zsíroztam, majd jött a rugó alsó felső felfekvő pontjai, mert mintha az is pattogott volna illetve kínomban már a toronyszilent, de ez sem hozott javulást. Ezért jött az alsó lengőkar lesz ami lesz alapon, gondoltam majd csak a szilenteket cserélem poliuretánra, de a gömbfejnél is észrevettem egy pici lógást, ezért kompletten cseréltem. Kiszerelés után már biztossá vált hogy az első szilentje hallatta magát. Így ez a hang meg is szűnt. Nekiálltam a kerékcsapágynak, tavaly már egyszer kipucoltam, és újra zsíroztam, akkor elcsendesedett, de szerintem már nem húzhatom tovább. Lógása nincsen, de már elég jól morog. Sajna az autóhoz kétféle csapágyat is jónak ír, de csak a 30mm belső átmérőjű jó hozzá, amit rendeltem az meg 35mm átmérőjű. Így ennek cseréjére nem került sor.
Rendeltem még hátra egy pár hosszkitámasztó lengőkart. Egyrészt mert nagyon jó áron kaptam meg, más részt, mert elég sokat hallottam mostanában eltörni. Kicseréltem, bár a gyáriak is látszólag még nagyon jó állapotban vannak, bár nem tudom, hogy a szilentek gyárilag nem feszítenek akkorát felfele, vagy már elfordulhattak a fejben...
Közben ellenőriztem a csonkállvány szilenteket is, 3 éve cseréltem, és még nagyon jó állapotnak örvendenek.
Tető antenna alá új gumi. Ezt ebay-ről rendeltem, ha hozzá való csak gumit szerettem volna az 4500Ft, komplett antenna gumó gumival együtt 1200Ft, ebben ugyan nincsen jelerősítő, de nekem csak a gumira volt szükségem...
Csomagtér teleszkópok kaptak rugót, hogy nyitásnál fellökje némileg a csomiajtót...

>> SzervizZselé // Alfa Spider / GTV 2.0 TS 150LE // 2017-06-13

Holnap indulunk egy kb. 1100km-es túrára az Öreglánnyal. Hogy a lehető legkisebb kockázata legyen egy lerohadásnak, megnéztem az állapotokat:

- Olajszint OK
- Vízszint OK
- Kapott egy pár új ablaktörlőt
- Alánéztem az aknámban: az olajkarternél, a leeresztő csavartól indulva kissé gyöngyözik az olaj, és a váltó környéke is kissé izzadt. Ezek majd kezelendők, de nem tartom nagy ügynek
- Lemostam és fújtam a gumikba

A kormányom a balatoni kiruccanás óta időről időre nyikorog középállás környékén, de emiatt nem maradunk itthon. A hangja elég idegesítő azért, de ez van.

Holnap indulás!

 
>> EseményZselé // Alfa Spider / GTV 2.0 TS 150LE // 2017-05-20

Erről az eseményről csak egy rövid, egymondatost írok, hogy a kronológiai sorrend meglegyen: KIRÁLY VOLT! :)

Részletek Piritu blogjában, képek pedig a fórumban.

 
>> SzervizKazes☻ // Alfa 146 1.9 td, Bözsi // 2017-06-09

Sajnos a pontosan fél éve cserélt vadi új tartály eddig bírta... varrás mentén repedt, azaz az egy pár centis darabon elengedett a hegesztése és szépen kiszuszogta a tartályból a vizet... Ma sikerült (elméletileg gari csere) egy újabbra szert tennem és beszerelnem. Remélem ez már jó sokáig rendben lesz és Bözsikém nyugodtan falhatja a km-eket! :)

233.300 km

>> SzervizLaca62 // Alfa 159 2.4 JTDm // 2017-06-09

Néhány hete azt vettem észre,hogy megváltozott az autóm hangja.Függetlenül,hogy hideg,vagy meleg a motor.Búgó,morgó hang volt a kocsiban,de kinyitott motorháztetőnél nem volt hallható.Néhány nappal ezután megjelent a figyelmeztetés,nincs töltés.Letettem az autót,kerestem a közelben Alfás szervízt,csütörtökön vittem,ma visszakaptam.Generátor csere,az autó hibátlan,eltűnt a zavaró hang.
Megtévesztő volt a hang,mert olyan volt,mintha valami nem lenne a helyén,vagy rögzítve,és egy erős rezgés lenne.Az is furcsa volt,hogy MES-el nézve az akku feszültség csak 12,3 Volt járó motornál.Ma már 13,8 V.
És ami a lényeg : korrekció adatok csere előtt: 2-es henger +2 körül,a többi + , - 0,2 .Ma a korrekciók + , -0,2 és a 2-es henger +0,8 .OK a 2-es porlasztó odavan,de ebből arra tudok következtetni,hogy ha nincs elegendő töltés,az akksi nem fogja működtetni a porlasztókat egyedül.A mágnesszelepek nyitásához baromi nagy teljesítmény kell !

 

Kedves Mesterházi Sándor!
Ön sikeresen feladta ALFA ROMEO SPIDER 2.0 TS 916 hirdetését a Használtautó.hu oldalon!
Azonosítója: 11612364, lejárata: 2017. 07. 08.