Blog
Eljött a szokásos olajcsere ideje.Egyúttal cseréltem a váltóolajat is.Valamint volt egy régebbi problémám.Hosszabb araszoláskor a vízhőfokom 110 fokra is felment.Gépre dugtam,a hűtőventillátor 1-es fokozata nem működött.Kapott egy új előtét ellenállást és már jó is.
336000 km
Még az első héten rá is ugrottam, a néhány száz forintos is passzol, rajta a tű, jó vétel volt.
Feldobja a Morci orrát. Meg persze azt a jóóó seggét. 😋😁

Május elején vásároltam a 156-os mellé egy 159 SW TI-t.
Régóta szemezgettem vele, a vásárlás hirtelen jött, a mai árakhoz képest viszonylag jó áron jutottam hozzá, külföldi papíros, honosításra vár, az elmúlt egy hónapban elkezdtem kipofozni, kicsit foglalkozós, viszont inkább ilyet is kerestem.
Nem egy lelakott darab, viszont pár dolog bántja, bántotta a szemem az autóval kapcsolatban.
A következő időszakban majd rakok fel az autóval kapcsolatos javításokat.
Rendszámot jövő héten fog kapni.
Első terv egyébként az volt, hogy a 156-ost eladom, jöttek is érdeklődők, viszont jelenlegi álláspont szerint egyenlőre marad. A jelenlegi terv szerint a 156-os megmarad hobbi autónak.
Ez a 159 meg az állandó használatú lesz.
Az autóról annyit kell tudni, hogy 1.9 dízel 150 lovas, TI felszereltség (csak ez jöhetett szóba). 2008-as évjárat, 250 ezer km van benne, 2017-ig vezetett a szervizkönyve.
Egy gondolat a végére, kettő Alfa jobb mint egy, mert nélkülük nem élet az élet! :)




Betettem a hűtőt és visszaöntöttem a rendszerbe a leeresztett vizet.
Még járatni kellene, azt majd később.
Az alsó oldalon ugyan nem lazult ki a hűtőtartó ráperemezett rész, de hosszú fejtörés után kapott egy kis támogatást. A kipufogóhoz rendelt gumigyűrű pont beszorul alulra így a venti súlyát átveszi a hűtőtől.
Felül még nyitott a kérdés.
Egyenlőre az a tervem hogy a Nissens-ről levett felső U idomból vágok le 2 darabot és azzal a zárhídhoz csavarozom a felső tartót.
A kivitelezés holnapra marad...



Megjött a Mahle hűtő és a két szűrő.
A hűtő ugyan olyan felépítésű mint a Nissens volt. A ventilátortartók ugyan úgy vannak ráhajtva a lamellákra mint ott.
Az 5-6 képen látható részlet vert át a kiválasztásnál. Olyan mintha rá lenne peremezve a végére. Mondjuk rá van, de ez egy alufólia ragasztószalag. Szóval nem tart semmit.
Még egyszer átnézegettem a netes kínálatot és nem találtam nem ilyen hűtőt. Ahol lett volna réz ott már nincs készleten.
Ez van, ezzel kell főzni...









Felkerültek a Superről örökölt 18-as kerekek. Egy szezon még van a Michelinekben.
17.649 km
u.i.
Komfortosabb lett mint a 19"-es gyári kerekekkel volt.




Nem tetszett a gyári kalaptartó, körülményes volt a használata, így készítettünk egy rolós fajtát.
Vásároltunk 145-re való, új motorvédő burkolatot, de kiderült, hogy az a FL előttire való. FL-re nem találtunk, így átalakítottunk egyet 156-ból.






csomagtér ajtóemelő (japanparts) 8 000ft
Exide 77Ah akkumulátor 42 000ft
KM: 334 500
Sajnos lemaradtunk a virágzásról, pedig majdnem napra pontosan két éve gyönyörű volt. Elvirágzott már.
+ szokásos kis séta a Római-fürdőhöz. Most volt víz is!


1
534