Blog
Eljött a műszaki vizsga ideje.
Elrepült az a 2 év hamar.
Most is minden rendben zajlott és meg lett dicsérve a jószág a szuper állapota miatt.
Ismét 2 évig róhatjuk az utakat a következő pofaviztig :)
KM óra állás: 282.419



Ideje volt már kicserélni a bal hátsó lámpát. Ami eddig benne volt el volt repedve és beázott. Mindkét lámpa sötétítve volt annó. A jobb oldaliról leszedtem a fóliát de mikor megláttam, hogy a bal törött inkább rajta hagytam. Elég hülyén nézett ki a felemás sötétítés. Sajnos sok időbe telt mire végre találtam gyárit ami nem törött, párásodott vagy repedezett. Egészen Tatáig kellet érte autózni, de megérte. Mostmár teljes az összkép.



Elhasználódtak az első fékek és hallotam, hogy valahol kifúj a kipufugó.
Szokásosan kicseréltettem mindent ami szükséges volt.
Ezek lettek beszerelve:
Első féktárcsák -TEXTAR
Első fékbetét garnitúra - Unibrakes
Kipufogó cső rezonátorral - Bosal
A mellékletben töltöttem fel képeket a cserélt alkatrészekről.
KM óra állás 282.137





A karbantartási tervben a levegőszűrő cseréje 45e km-nél esedékes. Lábjegyzetben persze ott van, hogyha poros helyen használom, akkor 15e, felelősség elhárítva. Úgy gondoltam, egy légszűrő cserét megérdemel, minden autómban legkésőbb húszezrenként cseréltem, a Giuliánál is így lesz. És végre a 146 TD után újra egy autó amiben normálisan cserélhető, hozzáférhető helyen van, nem kell feszegetni, nem akarnak beszakadni a csavarok, és a lökhárítót sem kell leszedni. Hát ilyen is van :-)
Kiporszívóztam a légszűrőházat, kapott új gyári szűrőt, és egyúttal a motortér is kapott egy kis porszívózást, törölgetést.






Kicsit el vagyok késve a bejegyzésekkel, megint.
Szóval, még a birtokbavétel hetén, április 28-án este nekiindultunk Olaszország felé. Mivel bejáratós, csak és kizárólag 'a' módban van használva, 3000 alatt tartva a fordulatot, de inkább csak 2000 környékén.
Természetesen meglátogattuk az Alfa múzeumot is, Veronát, és a szűk hegyi utakon is sikeresen kényszerráéreztem az autóra, sokszor behajtott tükrökkel kellett menni, hogy elférjünk.
Rodadtul stresszes volt szinte az egész út, amellett, hogy hatalmas élmény, de ezek az olaszok tényleg állat módon közlekednek. A 20 kapus autópályakapuk után, amikor 2-3 sávra szűkül az út, tőlem 3 centire erőszakolják be magukat, minden irányból... csoda, hogy nem zúztak le már akkor. Ennek ellenére azt mondom, hogy jól vezetnek.
Érdekes, hogy két olasz alfás köszönt, mindkettő előre, mindkettő Giulia.
Júniusban lesz egy olajcsere.
Km: 2327






Típus betegség a küszöb rozsdásodás.
Ezt megelőzve kapott belülről egy üreg védelmet kívülről pedig alvázvédelmet.


211700km-nél sor került a következő olajcserére