Blog
Olaj: Motul 8100 X-Cess 5W40
Olajszűrő: Mahle-kencht OC458
Levegőszűrő: Mann C1589/3
A mai napon megtörtént egy 15 éves aksi cseréje. Már ráfért.
Kezdem megízlelni a karakterét az autónak:
- nem kell állandóan nyomni, de ha meleg akkor néha lehet:)))
- háromcsík megvan, egy-egy teligáz, visszagangol, hogy ez mennyire zseniális, elsőre lustábban, aztán már egyre heccel:D
- nem nem akarok a leggyorsabb lenni, nem erőszakoskodom, csak megyek a forgalommal és ha nyílik egy lehetőség, gyí :D
Egyszerűen csak beleülök és jobb kedvem lesz, azt hittem csak 60 éves koromban lesz ilyen autóm és itt van igazi!!!
Mikor Párizsban kipróbáltam egy Ferrari California-t azt mondtam magamnak ezt receptre kellene hogy adják, egész napos városnézés után lejárt lábbal, még sétáltunk utána órákat, csak a sima öröm ennyit tesz hozzá :)
És a Giulia Super tudja!!!
True Love!!!!
Még mindig fent van a hirdetés, tehát még nem sikerült eladni Júliát.
Jövő szerdán megyünk az ötezres olajcserére, ha még meglesz meglátogatom.
Megjött a Paraflu a fiatalkatreszek.hu-ról. Nem tudom hogy csinálják de utánvétellel is olcsóbb volt mint máshol lett volna maga a lötty.
Szóval leengedtem az ideiglenesen visszatöltött hűtőfolyadékot. Most csöpög, majd holnap feltöltöm.
Tekintettel arra hogy a légtelenítéshez be kellene indítani PHuBi-t szereném akkor légteleníteni a kormányszervót is.
Ahhoz meg valahogy le kell üríteni a rendszert.
Anno a szervizben látottak alapján jártam el.
Egy fecskendővel kiszívtam a tartályból az olajat. A kocsi meg volt emelve így könnyedén tudtam jobbra-balra forgatni a kormányt. Közben a rendszerből visszatolta az olajat a tartályba, ahonnan ismét kiszívtam. Jól hallható ahogy nyomja vissza a folyadékot a tartályba.
A 3-as képen látni hogy mennyi jött ki belőle. Több mint fél liter.
Megtaláltam a 2017-ben használt folyadék flakonját is a garázsban. (4.kép)
Az 5-ös képen jól látni hogy mennyi hiányzik belőle, a leszívott is kb. ennyi, tehát nem sok maradhatott benne.
Egyenlőre feltöltöttem a friss olajjal a tartályt, majd ha beindítom utántöltöm.
Egy Budweiser-rel zártam a napot :-)
Tegnap kiszedtem a hűtőt.
A két hűtő súlya közt óriási különbség van. Saccra az új fele olyan nehéz mint a régi.
Meg jobban is néz ki.
A sallangokat át kell rakni és mehet a helyére.
A sorrend a kiszedés fordítottja.
Az alsó lemezt lecsiszoltam és lefestettem, egy darabig jó lesz.
Visszatöltöttem a leeresztett vizet, de nem marad benne. Ugyan nem régi, de az új hűtőhöz friss dukál.
Meg is rendeltem 4 liter Paraflu Up-ot.
Újabb olajcsere pediódus érkezett el. Olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszírű és légszűrő cserélve lett, Selenia olajat kapott.
Tönkre mentek a nagynevű Bilstein lengéscsillapítók (árukból és a márkanév miatt sokkal többet vártam tőlük). Mivel az Eibach lengéscsillapítókat is túl lágynak véltem, így a döntés egy komplett állítható szett mellett szólt, ami jelen esetben még gazdaságosabb is volt.
Németországból került megvásárlásra a TA-Technix állítható futómű, időközben pedig az Eibach rugókat el is adtam.
Meguntam Exide-al szenvedni.
Újra Varta-t vettem. Szokásos Silver 74Ah 750A.
frissítés: Vartával 1 éve semmi probléma.
Mint köztudott sajnos az Olaszok igen elszúrták a Giulia relé dobozát amit a jobb első kerék elé raktak. Aztán rájöttek a hibára és 2017 végén már orvosolták a problémát és felkerült a doboz 3x2 kivitelben a lökhárító mögé. De sajnos itt nincs vége a történetnek. Mert a relék maradtak a régiek amik hajlamosak beégni így nem oldanak le. Ezt szintén orvosolták és volt visszahívás is rá de nagyon nem vették komolyan. Nálam is a régiek vannak. Így megrendeltem Olaszországból az új módosított 11130885 számú Mopar reléket. Nálunk 12-14.000 Ft/ db onnan a 6 db volt 22.000 Ft és profi módon egy bakelit csőbe rakták és a relék közé kis nikecel darabot raktak. Szerintem egy atom robbanást is túlélnének simán sérülés nélkül. Ha lesz idom jön a csere.