Blog
Vasárnapi program gyanánt egy teljes polírozáson esett át a kocsim, ez is a Bányai’s Garage műhelyében készült. Nagyon látványos a változás, karcok jelentős része a múlté, szép fénye lett és a fekete műanyagok is le lettek ápolva. Kár lesz vele kimenni a latyakba.






Bányai’s Garage munkáját tükrözik a képek, a 18”-os QV felnik lesznek a kocsi alatt nyáron és már csak a jó időt várjuk.



Megkezdődtek az esztétikai javítások is, mivel a fényszóró teljesen be volt ködösödve és valami kínai szar izzót raktak bele (aminek burkolata szabályosan beleolvadt a búrába), semmi fénye nem volt a lámpáknak, kb életveszélyes volt. A Bànyai’s Garage jóvoltából teljesen fel lettek újítva, ki lettek takarítva, vettünk bele új izzókat is. Polírozva, lakkozva kerültek vissza. Nem volt kis munka a szétszerelése, és az egész.




A Szervíz előéletében nem találtam bejegyzést a Differenciálmű olajcseréjéről, ezért rendeltem a gyári specifikációnak megfelelő olajat. Fiat 9.55550-DA9
Már nagyon ráfér a csere..
Rimóczi András aktiválta a Race Mode-ot, végre nem szól bele az autó, ha menni akarok.
A gázpedál érzékenység mindegyik módban "N" üzemmódban működik, úgyhogy sokkal jobban adagolható.
Km: 25950

Direkt a 200lóerős verziót választottam, a hátsókerékhajtás miatt, és már a vételnél terv volt, hogy fel lesz húzva a Veloce teljesítményére, mivel ugyanaz a két motor.
Táton az AET műhelyt választottam, Karcsi több Giuliát is csinált már.
Le: 292, nm: 460
Km: 12600
UPDATE: Azóta több, mint 15ezer km-t megtettem és semmilyen negatív hatás nem jelentkezett, pályán tempomattal fél-akár 1literrel kevesebbet fogyaszt, a teljesítményt pedig össze se tudom hasonlítani a gyárival.

