Blog
Bal hátsó kerékbe csavart kaptam ajándékba. Este edzésre menet 2.4 ről pillanat alatt 1.7 majd 1 óra elteltével 1.3 bár . Ez már szemmel láthatóan is lapos. A hétvégét garázsban pihente és fél naponta fújtam hogy ne üljön le teljesen(egy rövid teremtorna még így igy is belefért meg egy ferihegy kiruccanás , 3 óra alatt 1 bar veszteség) mivel a kedvenc gumisom be van zárva így csak hétfőn került javításra.


2024.11.09 kilométer állás 36500 km. Nyári gumikban 2930 került a szezonban így 22072 km tettek meg eddig. Téli gumik 14550 km után folytatják tapadásukat az 5. szezonban.
Engem is utolért. Egy előzés közben csipogás és keressem fel a dílert felirat közepette. Utána turbó nélküli lett a gép.
Körülnéztem itt a blogban hogy másoknál mi volt. MAP-szenzor pucolás és a geometria szabályozó mágnesszelep eltömődött szivacsszűrőjének cseréjére voltam hajlandó ebben a hidegben. Azóta megkergettem párszor, úgy tűnik rendbejött. De a szívósort a nyáron ki kéne pucolnom, brutál ahogy kinéz...


Az úticél a balatonalmádi "Kocsonya és disznótoros Fesztivál" volt. A rendezvény felejthető, egy gyengébb falunaphoz tudnám hasonlítani. Eddigi életem legdrágább sültkolbászát sikerült itt elfogyasztanom 😂 De legalább finom volt és az időjárás is kellemes volt.





2025.február 07-én hiba nélkül sikeresen levizsgázott.
Km: 112.362
Érvényes: 2027.februar 25-ig.
Az előző vizsga óta 5.580 km-t ment.

jobbos balos csapágy csere (hátsó)
Délután nekiugrottam a termosztát (Vernet TH6490.83J) és vízpumpa (Fémlapátos KAM-T0012) cserének.
Öröm az ürömben, hogy a vízpumpát még sem kell cserélnem. Viszont a termosztát felső csavarját túl húzták, és nem fogta a csavar. Lehet ezért is volt annyira megpasztázva.
Most nem is raktam össze, mert holnap javítom a menetet.
Update 02,08
Ma sikerült végezni a cserével. Tizes menetet fúrtam a hengerfejbe, és egy sima tizes csavart kapott. A termosztát furatát épp csak egy kicsit kellett bővíteni, hogy könnyedén menjen át rajta a csavar. Kapásból túltöltöttem folyadékkal a rendszert. Melegítésnél már ment lejebb a szint, mire elérte az üzemi hőfokot, legalább is, ahol nyitott a termosztát, már lement max jelzés alá. Közben a fűtés szabályzót is megmozgattam, bent is tolta a jó meleget. Leállítás után, mire nagyjából visszahült, le is ment a minimum jelre a szint. Egyenlőre csepegést, folyást nem látok. Remélem így is marad.
Vízpumpát így ki se bontottam, csak a dobozból vettem ki, egy fotó erejéig. Ez mehet vissza a polcra :)
Update 02,09
Maxra töltöttem a hűtőfolyadékot, szivárgást továbbra sem látok...











