Blog
6 éves lett az akksi a kocsiban,télen már sokszor erölködött inditózásnál,pedig többször rátöltöttem hálózatról. Nem vártam meg hogy egyszer csak a lemerült akku miatt ne tudjak elindulni ezért kapott újat. ZAP márkára esett a választásom 80Ah 760 A indítóárammal.
Ez is Lengyelországban készül,mint az előző ami Topla márka volt.
Elérkezett a motorolaj csere ideje. Ismét Motul került bele.
Pápáról sikerült szereznem jó állapotú bontott első sárvédő betéteket. Csak az egyiken van egy kis hiányzó darab, de még így sokkal jobb állapotban vannak, mint az előzőek. Ugyan innét szereztem még 3 gyári alupedált és egy lábpihentetőt, amiket Poló kolléga felpolíroztatott. És nem mellesleg ezt mind el is hozta nekem AlfaCitybe. Nagyon köszönöm itt is a segítségét. :-)
Költségeim:
- Motul 8100 X-cess motorolaj (15 890 HUF / 5L)
- olajszűrő (1260 HUF)
- első dobbetétek (2000 HUF)
- alu pedálok (6000 HUF)
Mi már csütörtökön odamentünk a környékre, nem kempingeztünk, hanem a környéken voltunk egy szálláson (több más alfás is választotta ezt a hotelt :) ), és beleterveztünk néhány kirándulást is a környékre, nem csak Cityt. Jó hétvége volt, jól éreztük magunkat, sok autót nagy ámulattal néztünk, és a kinti parkolóban is lehetett találni gyöngyszemeket bőven. Úgy gondolom a szervezők levonták a megfelelő tanulságokat, és tudni fogják miben hol tudnak még javítani, hogy a következő évi még jobb legyen. :)
Régóta tervezett sötétítés és uv védő fóliázás történt meg Alfacity előtt nem sokkal. Jól áll az autónak a sötétítés nagyon. A polír ris sokat segített, de sajnos a motorháztető, és az egyik tükör újrafényezése elkerülhetetlennek tűnik... Majd egyszer.
A rajta lévő sárvédők eléggé csúnyácskák voltak belejavítások miatt, ezért kapott 2 újat. Ezzel együtt a két balos ajtó is fújva lett, mivel az is foltos volt.
A meglévő gázelemzőhöz vettem egy gyári strobilámpát is.
Minimális lakatolás: 2 hátsó ív alja, jobb hátsó lámpa alatt, illetve bal első sárvédő horpadás javítás.
Szokásos Total Racing 10W-50
Váltóolajcsere: Total 75W-90