Blog
Cseréltem lengőkarokat, kormánygombfejeket, stabpalcakat, és a stabrudat. Mind még a gyári volt benne úgyhogy időszerű volt...
Típushiba hogy elforognak az anyák a bölcsőben. Vettem szegecsanyákat, azzal orvosoltam. Gyárilag is az van benne. Vettem egy készletett, nem volt drága. M6 kelett belőle. A régit hidegvágóval levágtam a fejét, így kijött a helyéről. Másikat behúztam házi szerszámmal.
Vezérlés csere aktuálissá vált. 6 éve volt 110e km ezelőtt. Egyben ékszijtárcsát is cseréltem. Ezt 9 éve cseréltem, 140e km volt benne. Láttam picit repedezet már, így egyben ki lett cserélve. Vezérlés gyári került bele, tárcsa pedig Dayco. Most 258e km van a kocsiban.
Már régóta akartam utcára való teljesítménymérő eszközt , Dynoprot választottam annak tetszik legjobban a működése , és hozzá vettem egy profi mérleget , le is mértem az autót 1375kg, benne ülök úgy 1454kg lett.
Mérés eredménye : 450le 720nm (wmi ment) sima dízelel 412le 694nm
Részt vettünk egy Fertőszentmiklósi gyorsuláson is amit , erősen olasz gyözelemmel zártunk, itt sajnos elköszönt a gyári féltengely ( elkezdett rázni) így most át lett akaítva régi fajtára (csavaros), meglátjuk mit fog bírni.
km: 213.600
Rendszeresen fogyott a víz. Már kezdtem aggódni. Aztán Csöri megtalálta a hibát és orvosolta. Újra cserélte. Hogy nem tudnak leszokni erről a két darabból összerakott dolgokról. A 159 en is ez volt a gond.
Az autón kb 18 éves gumik voltak, szerintem ezekkel a gumikkal jött ki a szalonból. Most kapott 4 új négy évszakos Platin 215/45 R17 gumit a TI felnire.
Az autóban kevés kilóméter van(~50 000), de mivel a vezérlés több mint 12 éves ezért kapott új vezérlést, vízpumpával, hosszbordás szíjjal.
Felújítottam a fényszórókat, mivel már elég jól bemattultak.
Polírozás helyett a gőzölős technikát alkalmaztam, képeket mellékelek a szettről, illetve a folyamatról. Utána ment rá 2 réteg k2 protector.