Blog
Kicsereltem ma a pollen es légszűrőt, a pollen szűrő aktív szenes
1 eve nem voltak cserélve.
Km: 215158


A napokban elmélkedtem az elmúlt 3 évemen,átgondolva ezen idő alatt hoztam meg szerintem életem legrosszabb döntését; 3 éve vetettem véget egy 7 éves kapcsolatnak, nem éreztem azt, hogy van tovább értelme, nem volt harmadik személy aki miatt tettem. egy év elteltével kellett belátnom magamban, hogy lehet hiba volt, eért hát ahogy tudtam próbáltam újra kezdeni de ez a közben kialakult helybéli távolság miatt lassan haladt. Telefon és skype beszélgetések napi szinten rendszeresek voltak már úgy éreztem újra lehet kezdeni a "pont rád gondoltam" és hasonló mondatok miatt amikor épp felhívtam, igy telt el a március és április is, de május elején megkaptam az élettől a legnagyobb pofont, abban akiben a 7 év alatt bármikor feltétel nélkül megbíztam egy sms-ben közölte velem, hogy egy hónapja van már más valaki. Ezt a telefonbeszélgetések alatt elfelejtette közölni. Itt követtem el életem legnagyobb hibáját abban hogy még igy is újrakezdtem volna, mivel még ekkor is annyit mondott hogy nem tud dönteni ő vagy én. Továbbra is csak át voltam verve mint később kiderült hisz a "jófejamoréspasi" továbbra is "látogatta" miközben én továbbra is remények közt voltam tartva. Ez olyan nyomot hagyott bennem, hogy ő lett az egyetlen cartárs(nő) akinek nem viszonoznám a villogást hiába a 7 együtt töltött év.
Elkészült a festés így fel lett rakva a helyére. Az elejét viszont nem mertem bevállalni. Azt egy tuning műhelyre bízom.








Mivel az én csomagtartómon volt jó pár kisebb horpadás a széleknél ezért szereztem egy szín-azonos hibátlan darabot, ami karcmentes! Olyan szép hogy a donor többi elemére is alkudozom tartaléknak.

Azt mondják, hogy nyáron téli gumit kell venni, télen pedig nyárit. 😊 Na én így is tettem, ugyanis most szereztem be egy garnitúra nyári gumit. Már nagyon ideje volt a cserének, eléggé el voltak kopva a Hankook-ok. Sokat olvasgattam a gumis blogot, bújtam a netet, beszélgettem a gumis haverommal, és végül a Barum Bravuris 3HM nevű gumira esett a választásom 205/40R17 méretben. Semmiképpen sem akartam valami gagyi kínai márkát, de azért az ár is szempont volt. Így akadtam a Barumra. Sokan dícsérik és árban is elfogadható. Szerencsére nem forgásirányosak, így fel tudom cserélni a másik oldalival. Január 11-én meg is rendeltem a bhp gumi-nál 22414,-/db áron és másnap már meg is kaptam a gumikat. Aztán csütörtökön már fel is lettek szerelve a felnikre (1500,-/db). Már alig várom, hogy tavasz legyen és kipróbálhassam őket. 😊
Jah, és 2015.33. heti gyártásúak. 😏
A felni kupakokra GT-től kaptam matricákat. ;-)
2016.03.30.
Ma tettem fel a nyári kerekeket.
Km óra állása: 140817Mph








Luigi és Giuseppe két jómunkásember. Egyik készítette a jobb üléskeretet a másik pedig a bat oldalit. Ez utóbbi nem sikerült fényesen, ugyanis a jobbhoz képest vagy 15 fokkal előrébb dőlt a fejtámla.
Ülés kiszedése:
Kormány bent-fent, fejtámla kint, sin talp nem lóg túl az ülésen, támla a függőlegestől előre döntve 10-15 fokot, elöl alul és hátul felül így jól meg lehet fogni és centiken múlik ugyan, de roncsolás mentesen kijön.
Bármennyire is furi, a cső hegesztése volt ezért a felelős, pedig azt hittem, hogy egy nagy ütéstől lett ilyen. De nem.
1-es képen látszik, hol kellene lennie a csőnek.
2-es képen látszik, hogy ez az előző tulajnak sem tetszett, ezért addig feszegette hátra a fejtámlát, amíg ki nem nyílt a cső a látható módon :-) Akár még szakszerviz is lehetett.......
Csövet összerakni gyárira kb. lehetetlen, ha nem bontom le a háttámlát a vázig. Most nem tettem.
3-as képen már a helyén a cső. Erővel megoldva.
4-5 képeken már a helyén vannak.
Gondolom, hogy ez a perforált cső nem véletlenül van így csinálva, bár az okát nem vélem felfedezni. A fejtámla meg kell fogja a fejem, programozott elmozgás miért lenne benne?
Ez egy 1mm falvastagságú 24mm belső átmérőjű cső, erősítésként rá fogok majd húzni egy gyűrűt a megfelelő belső átmérővel.





Ma fájó szívvel megváltam az igáslótól, valószínű a Ts-t is eladom akarok valami mást.
- életkor: 49 nap
- km óra állás: 5.454 km
- össz. menetidő: 83,02 óra (3,46 nap!)
- átlagsebesség: 66 km/ó
- tankolt üzemanyag: 373,71 liter, ebből 57,73 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 5,79 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 18,87 Ft/km
- átlagos napi futás: 111,31 km/nap
- mozgásban töltött idő: 7,06 %








A novemberben történt vízpumpa cserénél Bga szelepfedél tömítést kapott a kiskocsi, ami nem vált be, ki kellett kenni pasztával, hogy ne eressze az olajat. Mivel nem szeretem az ilyen megoldásokat, mai napon kapott egy Ajusa gyártmányút, úgy néz ki ezzel rendben van. Egyben be lettek állítva a szélvédő fölé lövő mosók.