Blog
"Sajnos" beigazolódott. Február 3-tól új munkahelyem van és így nem szeretném használni napi szinten a Bestiát.
Az oka egyszerű: Budapesten lakom és dolgozom. Ezzel eddig nincs is semmi baj. Eddig a munkahelyemre (Budapesten) oda-vissza 30 km volt az út. 15 km oda és 15 km vissza! Amíg beértem szépen bemelegedett majd céges parkolóban pihent . Ez a távolság most lecsökkent nem egész 5 km oda és 5 km vissza. (3 metrómegálló) Nincsen értelme így használni és sajnos parkoló sincsen ahol pihenhetne amíg dolgozom. Az utcán meg nem fogom hagyni.
Egyéb előnyei viszont vannak... :-)
Így marad a hétvégi használat. Egyik szemem sír másik nevet.
Hiányozni fog a hétköznapjaimból, hogy beleüljek, vezessem, élvezzem :-(
Folytatódhat a 100%-os rendbetétel illetve egyéb projektek...!!!
Km állás: 154.124 km.
Tegnap délelőtt (2014.01.25) meglátogattuk a Csörgő autószervizt Várpalotán. Csöri lecserélte a 10W40-es Seléniát a sűrűbb 10W60-asra, abban bízva, hogy ezt nem csipegeti a kocsi.
Az olajcserét összekötöttük egy veszprémi családlátogatással is. Ott bóklászva sikerült egy fekete faceliftes 147-est és egy korosabb 156-ost is látni. Utóbbinak inteni is...
Majdnem 3 hónappal és ~2000 km-el később sincs az olaj mennyiségében csökkenés. Bevált a csere!
Ma napon lecseréltük az olajat, és az olajszűrőt + kapott egy új felső motorkitámasztó bakot.
Olaj: Selenia WR - 13200 Ft
Szűrő: Sofima - 1800 Ft
Motortartó: Akron - 4600
km: 188000
- MotorLife tesztidőszak indul, majd mesélek, mizujs. Már ha épp érdekel.
Amit ígér: Fémnemesítés, kenés, fogyasztáscsökkenés, emisszió csökkenés, ilyesmik. Majd kiderül, hanta-e, vagy nem.
Kisebb gubancok után mostanában tettünk pontot az aktuális szervízek végére.
-Vezérlés és összes járulékok cseréje olajcsere, miegymás.
Közben megbolondult pár dolog a kocsiban, de mint utóbb kiderült, akksi-saruk hibái okozták - így az UDC(vagy VDC ) system error, és a CD váltó letiltása is orvosolódott.
- Volt kis idő, így végre megoldódott az üzemanyagszint jelző hibája is - már kiégette a retinámat a folyton világító sárga, meg 1 x kalkulációs hiba miatt megállt a kocsi... De legalább tudjuk, hogy nem úgy viselkedik, mint átlag autó, hogy előtte már jelez - meglöttyen, ilyesmik. Neeem, ha kifogy a nafta, akkor elveszi a fordulatot - max 2000, és akkor még van 500m-ed. Utána séta. :)
Azóta a range se visít folyton, szépen számolja, mennyi van még hátra.
kotyogott az első kerék, axiál csukló csere. Tekintve, hogy azt sem tudtam mi ez, és hogy van ilyen és mire jó és elromolhat, megörökítettem egy képregény formájában a hozzávetőleges reakciómat:)

Első-felső lengőkar szilentek cseréje, mert nyikorgott mint egy lovaskocsi :)
Olaj, olajszűrő és légszűrő csere megfejelve egy termosztát cserével, mert rakoncátlankodott a vízhőfok. Most patent 90 fokos a víz.
Km óra állás: 63500
Olaj (Selénia WRPE), olajszűrő, levegőszűrő
Váltó olaj: Tutela Matrix
Fékfolyadék
2 kipufogó tartó gumi
2db csomagrögzítő
munkadíj