Blog

>> SzervizJ-Imi // Alfa 156 1.9 JTDm // 2014-01-01

Megejtettük az esedékes olajcserét. Ezúttal Xado 5w-40 került bele, valamint cserére került az olajszűrő, légszűrő, gázolajszűrő. A légszűrő cseréjével megint elvoltunk egy darabig... kellemese perceket tud okozni:) Pollenszűrő cserével megvárjuk a tavaszt.

Km óra állás: 203806 km

 
>> Szervizlipi72 // Alfa Spider / GTV 2.0 twinspark 16v // 2014-01-01

Megbontottam az autót ,leszedtem a spoilereket kerékjárati műanyag borításokat.

 
>> Egyébpiciny77 // Alfa 156 1.9 SW JTD M-jet // 2014-01-01

Ráleltem egy garnitura alura.Jók nagyon.
Köszi Tizes.

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2013-11-25

Mivel pálinkafőzés minden évben van, sőt többször is van, így kellett a horog, még se pocsolja ki nekünk más a príma cefrét:-)
Így beszereztünk egy levehető, 156-ra gyártott horgot, ami ugyan egy kis lökhárító kivágással is járt, de szépen megcsinálták.
Az ára nagyon jó volt, mert mindenhol 60-80 ezret mondtak a levehető horogra, és ez 28000 ft-ba megállt, plusz a felszerelés, villamosság bekötése és 4 hibaüzenet kiolvasása került 8, azaz nyolc ezer forintba. Meglepődtem, mert van ahol közel ennyiért olvasnak és törölnek hibaüzenetet.

 
>> EseményTommaso 159 // Alfa 147 TI // 2013-12-07

Nyári le, téli fel, plüss gyári szőnyeg ki, gumi szőnyeg be!

 
>> EseményTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2013-12-06

A régi Matador MP58 már nagyon öreg és kopott volt, így Hankook W442-t választottam helyette, 195/60 R15 méretben

Km 194000

 
>> SzervizTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2013-12-31

Zavaró hangja volt már, így csere lett a vége, SKF csapágy, giga kedvezménnyel

Km 196000

 
>> EseményTommaso 159 // Alfa 156 1.9 JTDm 16V // 2013-12-31

Selenia WR Disel 5W40, olajszűrő, pollenszűrő.,levegőszűrő.,gázolajszűrő.,

Km 196000

 
>> Tuning és extraGoodboy // Alfa 147 jtd // 2013-12-31

http://www.alfaamore.hu/files/buy/0000096796.jpg

 
>> SzervizChrisVaughn // Alfa GT 2.0 JTS Distinctive // 2013-12-31

Az autóm gondoskodik a boldog, új, évről. Reggeltől így viselkedik, olajszint kb. 90%-on, hidegen-melegen, alacsony-magas fordulaton is produkálja. Nem tűnik el. Nem csörög, nem csattog, nem füstöl, a reggeli tesztkörön is sikeresen átment, így valószínűsíthető, hogy olajgomba.
Leraktam a kocsit, amíg ki nem nyitnak a műhelyek addig off. Egy olajnyomást azért nézetek mielőtt megrendelem a gombát...

2014.01.02. - Update1.:

Elvittem az autót a Korrekt 2000 Kft.-hez, olajnyomás mérésre, ott azt tanácsolta a szerelő, hogy fektessek be inkább egy olajgombára, és hagyjuk a nyomásmérést, ha csak ennyi a hiba. "Ennyi" alatt azt értem, hogy nem kopog, nem füstöl, megy szépen mint azelőtt. Azt is mondta, ha komolyabb baj lenne, már a műhelyig sem értem volna le. Így a Unixban megvettem a gombát, kőkemény 1740Ft-ot fizettem érte. Már csak keresnem kell valakit aki kicserélni...

2014.01.04. - Update2.:

Olajgomba cserélve, a hiba nem szűnt meg. Mégis csak olajnyomás mérés lesz hétfőn...

2014.01.06. - Update3.:


8-kor hívtam is a Korrekt 2000-et, hogy adjanak időpontot nyomásmérésre, azt mondták vigyem le és megcsinálják azonnal. Meg is lett, kb. 45percig tartott a mérő bekötése, olyan sz*r, hozzáférhetetlen helyen van. A nyomás rendben van, 3bar-t mutatott a műszer. Valami elektronikai dolog lesz, majd Gulyás Laci remélhetőleg megmondja.
Nagyon korrekt áron dolgoztak, 2500Ft-ot fizettem a mérésért.


2014.01.09. - Update4.:


Laci megtalálta a hibát, csatlakozó gond volt, vagy beázott vagy túl sok kosz került bele. Délelőtt 10-től, délután 4-ig bajlódott vele, de csak sikerült.
Újabb 5k-ba került ez a mutatvány, de most már legalább rendben van az autó.

Össz. 9240Ft-ba került az "olajnyomás alacsony" mutatvány.