Blog
Kicsereltem a porladasnak indult felső vezérlés burkolatot, és a benne futó kábelek boritasat, illetve kitakarítottam a levelfogo alól a szemetet és megelőző javításkent a levegő beáramló nyilasnal építettem egy utólagos fedelet az esetleges beázások elkerülése végett..
Vettem hozzá zender küszöb spoilereket. Ezt a fajtát ragasztani kell, nem patentos. Alul két db csavar rögzítési füle van az eredetivel egyező helyen. Nálam az egyik oldali küszöbön ezek hiányoznak, majd pótolva lesznek. Meglepődtem mikor csomagoltam ki, mivel kaptam mellé egy foltozó műanyag küszöböt harmadiknak amiről nem tudtam és elsőre annyit láttam csak hogy felemás a küszöb, de aztán csak egybe volt csomagolva a két zender küszöb :))
Rendelek is mellé új lóhere szimbólumokat és mivel nem kell patentnak a hely a karosszéria küszöbén így azok le lesznek dugózva. 8 mm-es kell és összesen 14 db.
Küszöb 10625,- + szimbólum 2 db és patent 20 db 2984,-
Ismét elköszönt egy hatos váltó ,most nem le fogazta a 4diket hanem bent maradt 4be . Közben szétszedéskor kiderült ,hogy a kuplung tárcsa közepe is már be érezte nagyon a nyomatékot, ezért ebből kapott egy fix tárcsát.
Most kapott egy régi 2.4 5ös váltót.
Gyorulása javult is mivel ki marad egy váltás.
Legjobb 100-200 ig 7.81s
Kiderül ez meddig bírja.
Hosszú gondolkodás után meghirdettem a szépséget. Az utóbbi időben már nem sokat futott. A mellékállásom felfuttatása miatt szükségem van egy teherautóra, és sajnos az alfi helyét fogja átvenni. Szerencsére jó kezekbe került egy Amore tag személyében. (Bpali)
Egy ideig alfátlanodok,de nem örökre. Remélem minnél hamarabb tulajdonosa leszek egy szépségnek. Eladás előtt azért még csináltam róla pár képet :)
Egyik nap munkába menet leesett a bal hátsó ablakom. Egyből tudtam,hogy a szerkezet megadta magát elég sok embernél olvastam már. Dávidtól (alfadepo) rendeltem egy újat. Gyárival azonos kinézetű,de utángyártott. Olaszból hozzák azt mondta. Meg rendeltem egy vonószemet is hozzá . Mióta megvan az autó hiányzott belőle. Illetve rendeltem egy jó állapotú hátsó dobot is. Az enyémnek a fülei elkorrodáltak.
Ablakemelő szerkezet: 12500Ft
Hátsó kipufogó dob: 18000Ft
Vonószem: 3500Ft
Szállítási díj: 3000Ft
Km állás: 288426km
A hideg idő beáltával már egyre nehezebben indított. Kicsivel több mint 4 évet bírt ki. Újra Exide premiumra esett a választás.
Km állás: 285693Km
A gyári se volt nagyon rossz bőrben, amíg felújítom, addig kapott után gyártottat. Mindkét képen az új van már rajta, csere 1 perc.
Rendeltem de nem lett jó, második se tökéletesen.. de alakítottam rajta
A belevaló beszerzése folyamatban 21mm kell, 19mm küldtek
0025340_TED (19mm ez nem jó bele, csak igazítva)
Kopogott valami nem jöttem rá pontosan mi az, stabilizátor szilent a ludas, folyt. köv.
Kissé elmaradtam a dolgokkal, így csak nagyjából írom le, mi mikor volt és miért.
Nem indult rendesen, vezérműtengely jeladó csere
Egyenetlen motorjárás: gyertya csere
Egyenetlen motorjárás: vezérlés csere
Egyenetlen motorjárás: első két lambda szonda csere
Egyenetlen motorjárás: vezérműtengely jeladó csere
Egyenetlen motorjárás...