Blog
Ha már fel volt emelve a hátulja alánéztem hogy milyen állapotban van a kipufogó.
A középső dobon nem látni semmit.
A hátsó párosból az első már nem az igazi.
3 "majdnem" lyuk van rajta és megkopogtatva furcsa hangot ad. Nem olyat mint amilyet egy fém ad, inkább olyat mintha kartont kopogtatna az ember.
Szerintem cserés lesz ez is.
Holnap megnézem az elejét és indulhat a keresés.
Nekiálltam a fékfolyadék cseréjének.
Először MES-sel megmozgattam az ABS blokkot, hibakód nem volt.
A hátsó kerekekkel kezdtem. Kocsit hátul felbakol, kereket leszed,
Fecskendővel a légtelenítő csavaron keresztül kiszívtam a folyadékot. A régi sárgás színű az új inkább színtelen.
Ha már itt voltam kipucoltam a fékeket. A betétek és a tárcsa még bőven jó lesz.
A gumikkal kapcsolatban ellenben nem vagyok nyugodt.
Középen még látszik az 5 mm-es jel, de a belső oldal bordái 2-2,5 mm-esek. 11-12e km-t mentek. Tavaly tettem hátra őket a futómű állítás előtt, mert elöl látványosan koptak. Akkor 4 mm volt a belső oldal. Az idei szezont már nem fogják kibírni.
Az anno előre rakott kerekek jobban bírják, ott még mindenhol megvan az 5 mm.
Csak két új gumit kell venni.
Fényezve lett a tető, a csomagtartó és az ajtók feletti rész mindkét oldalt mert már csúnyán lakkhibásak voltak.
Kapott egy Vadi új szélvédőt.
Felkerült a Zender szárny is végre.Teljes a kép.
Volt mit összelegozni,de most már kész.
Cserélve a bal hátsó ablakemelő szerkezet Vadi újra.
Kuplung, lendkerék, szívósor, vízpumpa, vezérműszíj készlet.... és még néhány apróság
164600km
Ma 29 éve gördült ki a gyárból... az idei szülinapja nem igazán úgy alakult, ahogy szerettem volna.
Valami üzemanyag ellátási probléma van, aminek az okára eddig nem sikerült rájönni. A benzinszivattyú házában el volt repedve egy benzincső, de ha már ki lett szerelve lecseréltem egy új (bontott) kosárra és egy új üzemanyag szivattyúra. Összerakás után azonnal indult, nagyon örültem.
Aztán újra nem indult 😭 A hibajelenség ugyanaz, mint előtte volt. Mintha nem kapna üzemanyagot.
Ha esetleg valakinek van ötlete, szóljon. A garázsból nem tudom felhozni, mert azon a meredek, éles kanyaros lejárón képtelenség felvontatni. Csak a garázsban lehet szerelni, megnézni.
Már csak a reflektorban nem volt LED, ezt most pótoltam. A mérete és kialakítása 1:1 a sima halogén ízzóé.
Olajcsere+szűrők cseréje megtörtént.(Levegő,pollen,ü.a)
Km:323500
160 ezernél már bejelzett az egyik lambdaszonda, ezért cserélve lett mind a négy. A Bárdinak sikerült rosszat adnia az elsőkből (159-eshez való Bosch-t), aztán becserélték valami olaszra, amiből mindkettő rossz volt. Aztán végül egy másik szerelő megcsinálta és gyári Bosch ment bele.