Blog
Jobb hátsó ABS jeladó cserélve lett újra + kapott előre hátra új ablaktölrő lapátokat.
Klímacső heggesztés és klíma gáz töltése történt.
Bekerült egy új ablakmosószivattyú és a csomagtér ajtó teleszkópok is cserélve lettek.
Kihajítottam ezt a nem belevaló áruházi szutykot. Megérkezett a vastag, méretre gyártott szőnyeg. Semmi piros szegély meg hasonló. Csak visszafogottan :)
Örömteli , hogy állandóan átforgatja a képeket.
Következőnek a légzsák embléma fog a gumiszőnyeg után menni.
Az agyatlanok kifeszegették az eredetit, jól tönkre téve, így cserélek légzsákot. (Már megvettem)
Sikeres műszaki vizsgát tett az autó. Csont nélkül átment.
Az elmúlt 2 évben bő 60 ezer km-ert mentem az autóval, munkámból kifolyólag napi szinten ingázásra használtam.
Mivel az ingázás ettől az évtől megszűnt, így a következő időszakban kevesebbet lesz használva az autó.
Km óra állás a műszaki vizsgakor: 256651km.
Víz alá nyomtam a kerekeket. 4 kerékből 3-nál a gumit le kellett venni, történt rajta perem tisztítás enyhe szivárgás végett. 2 db-on szelepet is kellett cserélni.
Nem ütnek a kerekek, alig kért súlyt a centrírozásnál. Ezt a részét gumis végezte.
Jelenleg felcsiszolt állapotban van, de még csiszolni kell egy picit fényezés előtt.
Sokat foglalkoztam vele idehaza, de legalább elkészül 😊👍
Porlasztó csatlakozó csere. Korábbi bontós látogatásnál hoztam hozzá csatit. Rendeltem hozzá kulcsot amivel kiszedhető a csatlakozóból a kábel.
Pótfeklámpa csere. Visszatért egy régebbi hiba. Hátsó ablaktörlő és ablakszál fűtés nem működött, csomagtartót nyitottnak jelezte zárt állapotban. Valamikor csak az ablakszál fűtés bekapcsolásakor világított maga a pótfeklámpa, de volt hogy semmi sem volt bekapcsolva és akkor is világított. Leszedtem a pótfeklámpát hogy ne világítson, azóta megint minden működött úgy ahogyan kell. Így hát feltettem egy másik gyári pótfeklámpát, azóta minden jó. Nem tudtam kimérni hogy hol a hiba, lehet maga a lámpatest volt a rossz. Későbbiekben úgyis kiderül 😊
Olaj, olajszűrő, gázolajszűrő, pollenszűrő ,olajleeresztő csavar,ablaktörlő lapátok cseréjét a mai napon megcsináltam.
Továbbá vettem rá egy magneti marelli motorvédő burkolatot, mert hiányzott.
278.206km
Minden tárcsát és betétet cseréltem ATE-ra.
Simán jött szét és ment össze minden.
Próbakör után szép a felület, bevonat szépen lejött.
Album
Önindítót levettük, mert indítás után fémes hangja volt valószínű lassan húzott vissza a bendix . Szétkaptam, kitakarítottam, megcsiszoltam a kommutátort, újra zsíroztam a fogaskereket, le homokszórtam és lefestettem (ezeket már sajnos nem fotóztam)
Kihúztuk a féltengelyeket, kerestük az erős gyorsításkor rázás okát. A belső csuklók be voltak már rágódva. Mindkét oldal csere, FAG szett került bele, zsírral, új porvédővel, bilincsel.
Külső csuklók jó állapotúak, így azt nem cseréltem. A gumiharangot is pár ezert km-el ezelőtt cseréltettem, újszerűek.
Haladunk tovább. Szívás van vele ezerrel, ha megoldódik , jön a post külön.