Blog
Vezető ajtóban a bowden sérült, cserélni kellett.
Tolató szenzor beázott ezért cserélni kellett.
Ajtóknál valahogy beszivárgott a víz, ezért mindegyik ajtót kitakarítottam és újra tömítettem a lemezeknél.
Kozi cserélte a vízpumpát, termosztát, kipufogó sortömítés. kipufogó rezonátor cső, kipufogó talptömítés, szelepfedél tömítés, főtengely szimmeringet.
Hátsó spirálrugókat cserélni kellett, mert törött volt mindegyik.
Vettem a 15" acélfelnire 147es dísztárcsát. Javítani kell kinézetre de megoldom ☺️ Felfogató körmök épek és ez a lényeg.
Klíma kapcsoló világítása is kiégett. Rendeltem hozzá T3-as izzót
Előzésnél leállt az autó, nem is indult vissza. Kicsit kínos volt 😁, majd haza lett húzva . Otthontól kb 3 km-re voltunk már csak. Hibakód olvasás, hiba: üzemanyag nyomás érzékelő alacsony jel. Vettem új üzemanyag nyomás érzékelőt de nem az volt a gond. Kipucoltam a tankban a szűrőt, előre vettem új szűrőt de még így sem indult. Indító üzemanyag nyomás 40 bar volt a 250 bar helyett. Hoztam hozzá egy másik üzemanyag szivattyút a tankba bontottan és egy magasnyomásút is. Utóbbi ingyen volt, mivel már rég ki volt szerelve így ismerős nem fogadott el érte semmit. Közben vissza került az üzemanyag nyomás érzékelőből az eredeti mivel az jó volt. Magasnyomásún az érzékelőt kicseréltem és indult is. Végülis így maga a hiba okozója nem került semmibe, a többit nem számolom mert nem került bele, csak az új szűrőt előre. Már elneveztük hisztisnek mivel mindig hoz valami újdonságot ☺️ feleségem szerint igazi nő 😂 km : ~ 347000 km