Blog

>> SzervizGabesz101 // Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir // 2023-09-02

A hátsó ablaktörlő típushibája is javításra került, így most már törlés után a kezdőállásba tér vissza a lapát. Ezzel együtt megelőzés végett az első ablaktörlő forrasztása is meg lett csinálva, ha már hozzá lett nyúlva, így azzal sem lesz gond már.

A javítást Csadó Imre végezte.

>> Eseményliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2023-09-01

Kicsit megmozgattam Ágasegyháza felé naplementekor.

Visszafelé a meleg olaj már engedte, hogy picit megkergessem. Őrület ez a masina.

35km

 
>> Eseményliusz // Alfa 1750 GT Veloce Mk1 // 2023-09-01

Készült egy remek cikk az autóról. Jók a képek is.

https://vgm.hu/exkluziv/alfa-romeo-1750-gtv-mk1-a-megvalosult-alom/

Nem kerestem az alkalmat, de nem álltam ellen. Némi áldozatot kívánt az ügy, mert már ACity után képződőtt egy új, masszív rovarhulla réteg az autó elején. Sajnáltam letakarítani...

 
>> Szervizszlobod95 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16V // 2023-09-01

Szervócső (nyomóoldali) - Gyári
2db első alsó lengőkar
bal első kerékcsapágy

 

Elérkezett az olaj és szűrők cseréjének ideje, valamint már nagyon idegesített a futóműből jövő hang és ennek is utána jártunk. Kapott az autó 2 Meyle HD felső lengőkart és síri csend uralkodik újra az autóban.

Motul 8100 X-Clean 5w40
Meyle HD lengőkarok

Km: 185000

>> Szervizgyml // Alfa 159 SW 2,2 JTS // 2023-08-30

Az autóban egyre jobban lehetett érezni a benzin szagot. A szivattyú műanyag háza volt elrepedve. Az eredeti VDO-Siemens pumpa elég drága, ezért egy Delphi darabbal cseréltem.

 
>> SzervizSanyiJTD // Alfa Giulia 2.2 MultiJet // 2023-08-30

Elkezdte feladni a harcot ami benne volt, ezért vásároltam bele egy 95Ah-s Exide AGM akkut. (Szerelték 80 és 95Ah-val is) 80-as volt benne, ez a max ami befér. Azért seggre lehet ülni egy ilyen akku árán. 72e.

Ma véget ért a Garda tó felfedezése, tovább állunk a másik nagy olasz tó felé.
Sokat tervezgettem hogy mit is kellene útközben megnézni. Szóba került Brescia és Bergamo belvárosa is, de végül Milano mellett döntöttünk. Mint utólag kiderült nem a legjobb döntés volt.
268 km és bő 4 óra utazás várt ránk.
Első megállónk valahol az autópályán volt egy kávé erejéig. Utána a milánói dóm jött volna. Már korábban voltunk a tér melletti mélygarázsban (Autosilo Diaz) Igaz nem olcsó, de nincs 100 méter a dómtér. Az eredeti tervhez (és az összes létező útvonal tervezőhöz) képes vagy másfél órát vesztettünk a bejutással.
Aztán mire odaértünk már meg is tellett a parkoló. Minket még beengedtek, de odabent sehol sem találtunk helyet így kijöttünk. Kifelé jövet rakták ki a megtelt táblát...
A felszíni parkolók esélytelenek voltak. Szóval számítva arra hogy kifelé is nehéz lesz elindultunk Arese felé...
Itt egy kis Alfás vásárlás jött volna ha lett volna mit. A shop választékát végignézve nem igazán találtam olyat ami azt mondta volna hogy velem akar jönni. Valahogy olyan érzésem volt hogy uborkaszezon van. Itt találkoztam magyarokkal akik szintén vásárolgattak. Csak a parkolóban döbbentem rá hogy cartársak voltak amikor megláttam a fehér 155-öst. (4.kép)
A múzeumtól nem messze van egy bevásárló központ egy nagy és viszonylag olcsó benzinkúttal, itt megtöltöttük PHuBi bendőjét. Utána bementünk a központba és megtöltöttük a sajátunkat is. (5-6.kép)
Innen egyenes út vitt az új szállásunkra a Hotel Royal-ba. A helyre a kikötő közelsége miatt esett a választás.
Telt ház volt, csak a szomszéd telken tudtak parkolót adni ami az utca túlsó oldalán volt. Ellenben fedett parkolóhely csak itt volt.
A szobában nagyon meleg és ráadásul büdös is volt.
A klímát nem tudtuk bekapcsolni. Lementem jelezni a dolgot.
Amíg lent voltam a Rita rájött hogy a fürdő padlóösszefolyóban nincs víz ami a bűzelzáró lenne. Öntött bele, megszűnt.
A portás feljött, de ő se tudta bekapcsolni a klímát, olyan volt mintha nem lenne benne áram. A folyosón lévő biztosíték fel volt kapcsolva. Ígérte hogy szól a szerelőnek.
Megmutattam a fickónak a bűz forrását és hogy azt már megoldottuk, de még érezni lehetett az "illatot".
Egy kiadós tóparti sétával és egy tóparti pizzával zártuk a napot.
Mire visszajöttünk működött a klíma, kellemes hűvös várt minket a szobában.

 
>> SzervizKristyon // Alfa 147 Selespeed // 2023-08-28

Valamivel több mint egy évet bírt, már megint eldobta magát.
Kicseréltem, megint újat kapott, nem gyári, de Bosch. Elvileg csak a stekker más rajta...

>> SzervizGabesz101 // Alfa Giulietta 1.4 TB MultiAir // 2023-08-28

Megtörtént az első nagyobb szerviz:

- Vízhűtő: repedés és minimális hűtőfolyadék fogyás volt tapasztalható, így egy új vízhűtő került beszerelésre.
- Klímahűtő: a gyári volt még az autóban, már nem volt jó állapotban, így ez is lecserélésre került egy újra.
- Klímafeltöltés, tisztítás, szűrő cseréje: 270gr volt a hűtőközeg mennyisége, így ez feltöltésre került. Emellett a klímarendszer tisztítása és a szűrőcseréje is megtörtént.
- Távirányító: elemcsere.

A szereléseket az Alfa Szatmári végezte.